maanantai 11. kesäkuuta 2018

Purppuranpunainen/Purpurpunane





Minun on helppo ihastua punaiseen väriin. Tämä Holst Garnin purppuranpunainen, jonka viime kesänä löysin Titityyn hyllyltä, oli kerrassaan vastustamaton.
Upean värin lisäksi lanka on pehmeää ja sileää, ei ollenkaan villan tuntuista. Langassa on pieniä värivaihteluja, jotka vain lisäävät sen viehättävyyttä.
Vartalo-osa on yksinkertaista laatikkomallia, neulottu ylhäältä alas - ja siihen kapeat hihat.

Punane värv on alati olnud üks mu lemmikuid. Seepärast ei suutnud ma teadagi vastu panna, kui eelmisel suvel nägin Jyväskyläs Titityy-lõngapoe riiulil neid säravpunaseid lõngavihte.
Lisaks kaunile värvile on lõng ka pehme ja sile, mitte üldsegi villase moodi. Tegelikult kannangi seda kudumit just praegu jahedatel suvepäevadel.
Kudusin sirgelt ülevalt alla, kaelus on eespool veidi sügavam - ja lisasin kitsad varrukad.

Malli/Muster: oma

Lanka/Lõng: Holst Garn Highland (80 % wool 20 % nylon)

Puikot/Vardad: 3,0

Menekki/Kulus: 260 gr



10 kommenttia:

  1. Todella ihanan näköistä lankaa. Ja upean paidan olet siitä neulonut!

    VastaaPoista
  2. Ihastuttava. Sävy sävyyn kukkien kanssa.

    VastaaPoista
  3. Kaunis paita ja tuo lanka on ihanaa! Siihen myös kasvivärit tarttuu hyvin, olen todennut värjäillessä.

    VastaaPoista
  4. Ihana neulepaita ja upea, hehkuva väri!

    VastaaPoista
  5. Ihana neule ja värit sopivat hiustesi väriin.

    VastaaPoista
  6. Näyttävä ja monikäyttöinen.

    VastaaPoista
  7. Sziasztok. Imádni fogom, hogy bizonyságot teszek veled. Néhány hónappal ezelőtt az emberem egy másik hölgyért hagyott el engem. Nagyon szeretem őt, és én csak öngyilkosságra gondoltam. Többféleképpen próbáltam, de egyik sem működött. Úgy döntöttem, hogy online olvastam és olvastam a varázslatokról és a varázslatokról. Próbáltam, sok pénzt vesztettem, de ugyanaz az eredmény. Majdnem feladtam, amíg egy olyan varázslóval találkoztam, amely meggyőzött a sikerről, és elolvastam az emberek hozzászólásait az ő honlapján. Szkeptikus voltam, amikor kapcsolatba léptem vele, mert sok pénzt vesztettem el. Két hetes varázslás közben az emberem hazatért hozzám ... Most az emberem nagyon tanult és jobban szeret. Most 2 hónapos vagyok, és örülök, hogy visszatértem az életembe. Azt tanácsolnám, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógondlóval, aki második esélyt adott nekem a boldogságra és a szerelemre, próbáltam néhány varázslatot, és egyik sem működött. Ha valaki segít visszahozni a szeretetét, és elvezeti Önt az életmegoldások keresésében, az ő. Vegye fel közvetlenül a -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com e-mail címet ...... Whatsapp-ot is felhívhatja a +2349083639501 telefonszámra. Áldottnak lenni.

    VastaaPoista